Obchodní podmínky

1. OBJEDNÁVKA A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje. Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů.

Firma Stolařství Jiří Vodák, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísnědůvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně.

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávku lze provést na webových stránkách www.vodak-dreva.cz přes kontaktní formulář nebo přímou objednávkou u jednotlivého výrobku.

Lze objednávat také telefonicky.

Při objednání e-mailem Vám potvrzení objednávky zašleme e-mailem, o odeslání budete také informováni e-mailem případně sms. V objednávce je požadováno uvádět telefonický kontakt pro okamžité vyřízení případných dotazů.

3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete zrušit do 24 hodin od odeslání objednávky a to výhradně e-mailem zaslaným na adresu vodak-dreva@centrum.cz nebo telefonicky na čísle +420776117141.

Zrušení objednávky nelze provést u výrobků objednaných a vyrobených na zakázku nebo nějak upravovaných standartně nabízených výrobků.

4. CENY, PLATBA, DOPRAVA

Cena:

Vždy aktuálně platí ceny uvedené na webu www.vodak-dreva.cz Prodávající si vyhrazuje právo změnit barvu výrobku a to z důvodu používání výhradně přírodních dýh bez dobarvování.

Výrobce však zaručuje, že se tímto nemění vlastnosti výrobku.

Platba:

Platbu lze provést bankovním převodem, na dobírku nebo osobne v hotovosti

Bankovním převodem: platbu provedete bankovním převodem na náš účet. Údajem pro placení bankovním převodem Vám budou zaslány na e-mail nebo sms.

Zásilka bude odeslána po přijetí částky na náš účet.

Hotově-dobírkou: platit budete hotově, případně kartou (pokud tuto službu dopravce poskytuje) při převzetí zboží od dopravce.

Doprava:

Objednané zboží Vám zašleme Českou poštou:

Podmínky přepravy společností Česká pošta:

Platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty;

5. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 7-14 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Potvrzení objednávky může být i tři dny od odeslání objednávky a to z časového důvodu kdy jsou vyřizovány objednávky předešlé.

6. DODÁNÍ DAŇOVÉHO DOKLADU

Daňový doklad je zasílán přímo se zásilkou.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V souladu se zákonem má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena.

-kontaktujte nás na tel. čísle 776117141 a dohodněte si způsob vrácení zboží

-výrobek, který budete vracet v rámci této záruky zpět, musí být zabaleno v původním obalu (tzn. nerozbaleno), nesmí nést žádné známky užití, musí být nepoškozené a musí být odesláno s kopií dokladu o koupi. Vrácení zboží nelze provést u výrobků objednaných a vyrobených na zakázku nebo nějak jinak na míru upravovaných standartně nabízených výrobků

-náklady na přepravu zboží k výrobci hradí v plné výši zákazník. Peníze za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.

8. REKLAMACE A ZÁRUKA

Záruční lhůta začíná běžet převzetím výrobku kupujícím. Případné reklamace vyřídíme s Vámi individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) vady vzniklé poškozením vyplývajícím ze hry jako jsou záseky do hrany dřeva o stůl nebo pád dřeva na zem, zachycení o spoluhráče atd.

c) nesprávným použitím výrobku d) nesprávným skladováním

e) neudržování výrobku v použitelném stavu výrobku a předcházením jeho poškození.

tzn. Při výměně potahů dřevo přelakovat a to zejména dřevo s měkkými dýhami jako je samba, ayous, hinoki, padouk, lípa

Postup při reklamaci:

1. informujte nás o reklamaci e-mailem nebo telefonicky

2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3. zákazník se může o průběhu reklamce informovat e-mailem nebo telefonicky

4. o ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován také e-mailem nebo telefonicky